Apple stelt SharePlay uit
BN05:38
iOS 15 zal het volgende maand zonder SharePlay-functionaliteit moeten doen. Apple noemt geen specifieke reden voor het uitstellen van Share...
Read
Reviewed by BN
on
13:30
Rating: 5
Reviewed by BN
on
12:30
Rating: 5
Reviewed by BN
on
06:00
Rating: 5
Reviewed by BN
on
06:31
Rating: 5
Reviewed by BN
on
07:29
Rating: 5